25.12.11

Guerlain ו Maxime Poulin היישר מרחובות פריז

 מותג גרלן אשר הוקם בשנת 1828 על ידי פייר פרנסוא פסקל גרלן, הגיע אלינו היישר מרחובות פריז. בפני קסמיו של פייר לא יכלו לעמוד אפילו נפוליון, מלכה ויקטוריה ואוד שורה ארוכה של אנשים גדולים. ביום חמישי יצא לי להיות בטיילת ולנשום את הרוח החורפית של הים שאני כל כך אוהבת והכל בזכות אירוע של  Guerlain אליו הוזמנתי. זו הייתה הזדמנות להכיר את כל הבלוגריות המקסימות. אירוע מופק ברמה הטובה והמקצועית ביותר החל מהפרטים הגדולים ועד לפרטים הכי קטנים שיש. נתחיל מדברים קטנים על אנשים גדולים אשר עומדים מאחורי המותג ויותר נכון מקסים פולין אומן האיפור של גרלן. 
מקסים פולין אשר נולדת בקנדה, התחיל את צעדיו הראשונים בעולם האיפור כדוגמן (מה שלא מפתיע בכלל :0) ועוזר מאפר במרכז האופנה העולמי ניו יורק. בשלב מסוים דרכו של מקסים הצטלבה עם אוליבייה אושמזו מנהל אומנותי של "גרלן" ותחת חסותו למד את רזי המקצוע. במהלך השנים עולם האיפור הפך לתשוקה הגדולה בחייו ופריז הפך לביתו. נכון להיום בזכות הכישרון והעבודה הקשה פולין הינו אחד האמנים המובילים בעולם בתעשיית האיפור. עבודותיו של פולין קיבלו תשומת לב מאוד גדולה במהלך שבוע האופנה בפריז, ניו יורק וטורונטו. במונטריאול הנחה תוכנית איפור אישית וזכה לפרסום במגזינים החשבים ביותר בעולם האופנה כמו הרפז בזאר, קוסמופוליטן, אל, גלאמור ועוד. בשנת 2010 זכה בתואר אומן השנה. פולין הינו בין המאפרים הנחשקים ביותר בקרב סלבריטאים כגון סלין דיון, דריה, סטייסי מקנזי, כמו כן הוא איפר שחקניות מסדרות טלוויזיה כמו צעירים חסרי מנוח, היפים והאמיצים, CSI, ניקיטה ועוד. 
לאירוע הגעתי בלי ציפיות גבוהות אך הופתעתי לטובה, בחור בעל יד קלה כנוצה עשה לנו הדגמה של מראה סתיו חורף 2011/12. 
מאחורי קולקציית סתיו חורף עומד האחד והיחיד Olivier Échaudemaison אשר משמש כמנהל האמנותי של גרלן משנת 2000, ומהווה כאחד המומחים המוערכים והמובילים בעולם האופנה. מוטו של אוליבייר  פשטות וטוהר לכן אחת המשימות שלו הייתה ליצור עבור אישה כלים אפקטיביים ביותר לשדרוג היופי, הוא ידוע בתור אחד השמקדיש תשומת לב רבה לעור הפנים ושפתיים . יצירת קולקציה נוכחית מגיע בהשראתה של אחת השקניות הגדולות אודרי הפבורן הדרמה, העידון, והנשיות הנצחית.
במהלך הערב גיליתי כמה עובדות חדשות אודות המותג, למשל שגרלן המציע את השפתון כפי שאנחנו מכירים אותו היום בתור סטיק מפה מגיע שם "ליפסטיק" ושכל המוצרים מיוצרים אך ורק בצרפת, אוד גילית שגרלן לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים, למרות שלא מצאתי על כך שום מידה על גבי האריזה או באתר הרשמי אז אני נוטה ללהאמין למילותיו של פולין בסופו של דבר הוא בחור מאוד נחמד תמיד עם חיוך על הפנים, אדיב וחברותי.

בסוף הערב קיבלנו שלושה מוצרים להתנסות והם:
בסיס למייק אפ - GUERLAIN METEORITES 
בהתחלה נרתעתי ממנו בגלל הנצנצים שהם בעצם חלקיקי פנינה, אבל לאחר הנחת מייק אפ הבנתי עד כמה הוא משדרג את מראה עור. עלות המוצר 395 ש"ח עבור 30 מ"ל.
שפתון ROUGE G מספר 71 girly על בסיס אבן רובי וויטמינים מעניק מראה שפתיים מובלטות. מגדיר את מבנה השפתיים ללא צורך בתוחם. כאן אני חייבת להתוודות, זה שפתון בגוון אדום הראשון שלי מאז ומעולם. לבד בחיים לא הייתי נוגעת בצבע הזה אבל אני שמחה לגלות שאני די אוהבת אותו, חוץ מזה האריזה של השפתון עוצרת נשימה ומהיום אקססוריז בלתי נפרד של התיק שלי. עלות 268 ש"ח.
רביעיית צלליות OMBRE ECLAT מס' 09 les noir בגוונים אפורים בעיקר. מחיר 346 ש"ח.

את כל המוצרים ניתן לרכוש ברשתות הפארם ברחבי הארץ כגון סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן כמו כן ניתן להשיגם באתרי אינטרנת שונים.

No comments:

Post a Comment