15.1.11

הזמנה לאירוע רבלון 2011 עם ערן פאל


בנות יקרות, אני שמחה לבשר לכן כי בתאריך 2/3/11 יתקיים מפגש שכולו עוסק ביופי ובאיפור,
ובו תתקיים כיתת אמן עם המאפר הנפלא - ערן פאל!
במסגרת המפגש ערן ידגים סגנונות עיניים שונים, ויתן לנו טיפים טובים כיצד לאפר את העיניים בשלל טכניקות מקצועיות, לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

המאפר ערן פאל נחשב לאחד מאנשי המקצוע המובילים בתחום איפור האופנה בישראל. הוא עוסק באיפור מאז שנת 1993 ועובד עם בכירי הצלמים בישראל, עם מעצבי האופנה הנחשבים ביותר ועם משרדי הפרסום, חברות ההפקה ומשרדי יחסי הציבור הגדולים בארץ. עבודותיו מתפרסמות בקטלוגים, סרטוני פרסומת, הפקות אופנה ושערים של המותגים והסלב'ס הכי נחשבים.

בין עבודותיו של ערן, ניתן למנות שערים למגזינים הישראלים הנחשבים ביותר כמו לאישה, את, עולם האישה, קוסמופוליטן ואחרים. בתחום האופנה עובד ערן עם המותגים הנחשבים ביותר כמו קסטרו, גולף, רנואר, פולגת, גיבור סברינה ועוד. בין מעצבי האופנה איתם הוא עובד, ניתן למנות את רונן חן, סיגל דקל, מיקה בשן, דורין פרנקפורט, מיכל נגרין, אליאן סטולרו, טריומף, גוטקס ואחרים.

באירוע תשיק "רבלון" מגוון מוצרים לאיפור עיניים המיועדים לשימוש מקצועי של מאפרים ובנוסף תציע מבצעים ייחודיים למאפרים ליום האירוע, מתנות וצ'ופרים שווים!

הכניסה לאירוע כרוכה בתשלום. לפרטים נוספים:

1 comment:

  1. הייתי באירוע דומה בשנה שעברה בצרפת. היה מדהים. אני יודעת שבשנים האחרונות למדו בארץ להפיק תערוכות יפיפיות ומושקעות. אני מקווה שגם הפעם לא יחסכו באמצעים כי זה יכול להיות אירוע עוצר נשימה. נתראה שם!

    ReplyDelete