15.9.12

סקירת מוצרים קצת על הכל

הי חברים :0) איזה תקופה עמוסה עוברת אליי אתם לא רוצים לדעת אפילו, אבל אני כם משתדלת לקפוץ לבלוגוספרה מדי פעם על מנת לעדכן ולתעדכן :). אז נכון אני לא מגיבה הרבה בבלוגים אחרים ולא משתתפת הרבה בדיונים סוערים בפייסבוק אשר בסופו של דבר רובם מסתיימים בבדיחות וחיוכים וטוב שכך . אז לפני פוסט ראש השנה החלטתי לכתוב פוסט טיפה שונה מהרגיל.
אני לא מרבה במילים אתם יודעים, אני גם לא כתבת כזו טובה אז אני מעדיפה לא לחפור. עד היום הייתי כותבת פוסטים קצרים אשר סוקרים מוצר אחד עם כמה משפטים בודדים והרבה תמונות, זה הולך להשתנות בזמן הקרוב. עולם הבלוגרים בישראל תופש תאוצה, ביחד עם זה מודעות של משרדי יח"צ לכוח שלנו בעולם האינטרנט והמדיה. לנו כבלוגרים זה נותן המון אפשרויות של שיתוף פעולה, אני רואה בכך רק דברים חיוביים. הרצון שלי להיות מעודכנת בכל הטרנדים גרם לי לאגור כמויות קוסמטיקה מטורפות, וזה לאחר שסיננתי המון אירועה יח"צ בתקופה האחרונה כי הרגיש לי עמוס וחנוק מידי, כל פעם שנכנסתי לסופר פארם לקנות לעצמי משהו עצרה בעדי המחשבה על מגירות מלאות במוצרים והמצפון שלי סירב לבזבז כסף על עוד מוצרים. מסיבה זו החלטתי לכתוב פוסטים שיכללו מספר מוצרים, אני לא יודעת אם תואהבו את זה או לא, ואם אני יצליח לעמוד במשימה המטרה היא בסופו של דבר לספר לכם על החוויות שלי מכמה שיותר מוצרים.
נתחיל..

CALMING LOTION מוצר ראשון הינו ספריי תחליף לטיפול מידי בגרד ואדמומיות כתוצאה מפריחות או כמו במקרה שלי יקיצות יתושים. אני מאוד רגישה לעקיצות של כל מינה חרקים לצערי הרב סופי רכשה את התכונה הזו ממני. את הספריי קיבלתי להתנסות כבר לפני מספר חודשים ומאז הוא נרכש על ידי פעמים לפחות. מפעם הראשונה שהשתמשתי במוצר הבנתי שהוא נוצר במיוחד בשבילי. לאחר לילה שלם שסבלתי מגרד לאחר עקיצה של יתוש מעצבן מרחתי טיפה מהחומר על מקום העקיצה הגירוד נעלם כמעט מייד ולא חזר על עצמו. בהתחלה קצת לששתי למרוח את החומר על סופי מכוון שאין שום הסבר על גבי האריזה המתייחס לתינוקות, איך לאחר בדיקה קצרה התברר לי שמוצר מיועד גם לתינוקות. הסכנה שלי מוצר מאוד מומלץ לכל בית .
מחיר 59.9 50 מ"ל

FACE CREAM מוצר שני מאותו מותג קרם לחות לפנים לעור יבש ללא ריח. קרם מאוד עשיר לכן צריך להיזהר ולא להגזים עם כמות על מנת לא לקבל תוצאה של עור פנים דביק ושומני. אני משתמשת בקרם הזה כבר חודשיים על בסיס יום יומי והוא עושה את עבודה שלו מצויין ולמה אני מתכוונת, הוא נותן לי בסיס טוב לאיפור' קל מאוד לקחת אותו בתיק כי הוא מגיע באריזת  שפורפרת פשוטה, נותן לחות מעולה לאורך כל היום והוא נטול ריח לחלוטין. הוא מגיע באריזה של 70 מ"ל המחיר הוא 89.99 ש"ח  אני חושבת שזו עסקה מצויינת, מוצר מקסים ואיכותי במחיר נוח לכולם.

דאודורנט סטיק של קרליין דבר ראשון יש לי אובססיה לדאודורנטים, וכאן אני רוצה לשתף אותכם במשהו קצת יותר אישי. כולנו יודעים שבתקופת ההריון ולאחר לידה הגוף שלנו עובר המון שינויים ועל כל אישה השינויים משפעים אחרת, יש כאלה שנושר להם השיער, פיגמנטציה בעור, צמיחת שיער מוגברת או יתר זעה. רוב הדברים האלה נובעים ממנת יתר של הורמונים ובנוסף לכך בלוטות התריס שלנו מתחילות לשתגעה. אז כמובן שחייבים לעבור בדיקות מסודרות ולראות שחס וחלילה אין לנו דברים לא רצויים בגוף. אני לאחר הלידה התברכתי בזעת יתר ומאז התחיל המרדף אחרי דאודורנט מושלם. זו פעם ראשונה שאני מנסה דאודורנטים של קרליין בדרך כלל אני משתמשת בקלרינס או וישי בצורת רול. דבר ראשון שמאוד בלט זה ריח החזק שלהם וזה קצת הרתיעה, לאחר שדאודורנט באה במגע עם העור הריח שלו מתעדן טיפה. הופתעתי לטובה מכך שהוא כמעט ולא מלכלך את הבגדים, אומנם יש סימנים אבל הם כמעט לא נראים לעין. במהלך היום הוא הסתדר מצויין עם החום ששורר בחוץ, מאוד חשוב וזה לגבי כל דאודורנט לא להגזים עם הכמויות אם אתם חושבים שתשימו יותר דאודורנט זה יגרום לכם להזיע פחות אתם טועים, זה רק ילכלך לכם יותר את הבגדים. דאודורנט מניחים על עור נקי ויבש בלבד.
מחיר 19.99 ש"ח

את מותג JOYA  פגשתי לפני זמן מה כאשר הוזמנתי לאירועה שלהם לכבוד השקת סדרת מוצרי שיקום וטיפוח לשיער. יש מוצרים שלוקח לי קצת יותר זמן לגב דעה לגביהם, מנסיוני בעבר הרבה פעמים הייתי מתלהב ממוצר זה או אחר ואחרי שימוש ממושך בו הייתי משנה את דעתי או ההפך. במקרה הזה קיבלתי שלושה מוצרים להתנסות על בסיס צמח האובליפיחה לשיער דק ויבש מסכה, סרום ושמפו . בבהתחלה היכן התלהבתי מהמוצרים, איך לאחר שבוע בערך השיער שלי ועור הקרקפת התחילו להראות סמני מצוקה, עור הקרקפת הפך להיות עוד יותר יבש ורגיש, הרגשה של שיער לא נקי אפילו לאחר היפיפה ונשירה מוגברת. לא לרציתי להסיק מסקנות ישר והחלטתי לחזור למוצרים אשר מוכרים לי כבר ולבדוק האם המצב משתפר. היכן לאחר שחזרתי למוצרי שיער הקודמים שלי המצב השתפר. רק לאחר כמה פעמים שניסיתי לחזור ולשתמש במוצרי JOYA הבנתי שהסידרה הזו לא בשבילי.
העברתי את המוצרים לאמא שלי שהיא בעלת שיער שמן ודק, ובינגו המוצרים התאימו לה בול. במיוחד היא אוהבת את המסכה. מסקנה לא תמיד יעוד המוצר שכתוב על גבי האריזה זה עניין חלוט, ולא תמיד מה שלא טוב לך לא טוב לאחרים :). האריזות של המוצרים מאוד נוחות ופשוטות, ריח מתקתק, שמפו ושרום בגוון כתוב ועוד משהו מאוד חשוב שמפו לא מכיל מלח לכן מצויין למי שעשתה החלקה.

טווח המחירים 59-150 שקל ניתן להשיג במספרות המורשות וחנויות מקצועיות ברחבי הארץ.

זהו זה בנתיים הכל להיום אני חושבת שחפרתי לכן מספיק נפגש בפוסט הבא או בפייסבוק :) סוף שבוע מקסים תהנו מהמזג אוויר המושלם נשיקות.............

*המוצרים התבלו לסקירה

No comments:

Post a Comment