5.7.12

L'oreal Electric Fuschia 402

אני כמו הרבה בלוגריות אחרות מקבלת לא מעט מוצרים לסקירה. מה שכיף בזה, דבר ראשון לרוב אני לא יודעת מה אני יקבל, דבר שני הרבה פעמים אני מקבלת מוצרים שרוב הסיכויים לא הייתי בוחר לנסות אותו בעצמי מה שגורם לי להפתח לדברים אחרים ולעיז יותר. השפתון הנוכחי של לוריאל זה בדיוק המקרה. 

 לוריאל השיקה קולקצייה חדשה לקיץ בשם Electric בהשראת שנות ה 80. הרבה צבעים מטאלים ונועזים, אשר נוצרו על ידי טכנולוגיה חדשנית  Cosmic Pearis הגורמת לצבע לשנות את הגוון שלו בהתאם לזוויות האור.
אני ניסיתי את השפתון בגוון 402 Electric Fuschia, מרקם מאוד  מאוד רך כמעט נוזלי, שפתון מלא בלחות השכבה המתקבלת על השפתיים מאוד דקה, ביחד עם זאת אטימות מאוד יפה, צבע שפתיים מאוד עשיר. השפתון מאוד קל ולא כבד עם ריח אופייני לשפתוני לוריאל. מינוס קטן מבחינתי עמידות, עמידות שלו היא בינונית בעיניי, אבל בסה"כ מאוד אהבתי מראה שפתיים מאוד רך, נעים, לא נוזל, לא מייבש את השפתיים. כשהלכתי איתו היום חברה שלי חשבה שזה גלוס מרוב שהוא נראה כל כך קל. אני ילך לבדוק אוד גוונים היום. לאורך חודש יוני ניתן לקנות את השפתון במחיר 49.99 ש"ח במקום 99.99 ש"ח. לרוב אתם תוכלו למצוא את לוריאל בהנחות שוות כמו רוב מותגי מסמרקט.
לא לגמרי התרגלתי לגוון שיש אליי בתמונות, מה דעתכם? כן או לא?




*שפתון יתקבל לסקירה מהחברה.

No comments:

Post a Comment