1.4.13

מוצרים חדשים של GA DE

עוברת עליי תקופה מאוד משונה לכן גם הפוסטים שלי לא ממש שיגרתיים :) בפוסטים הקרובים תבינו למה. 
עד לפני זמן מה לא הייתם מוצאים בתיק איפור שלי הרבה מוצרי איפור וטיפוח של GA DE איך די מזמן הוזמנתי לארוע השקה שלהם. GA DE החליטו לפנק אותנו עד הסוף כך שקיבלנו להתנסות את כל הסדרה של טיפוח והמון מוצרי איפור, עד כדי כך הרבה שעד היום לא הספקתי לנסות את הכול וכמובן שזה לא הינס לפוסט אחד. החלטתי להתחיל מאיפור.

אני חייבת לציין שהרושם שלי מהמוצרים יתפצל לשני כיוונים שונים, היו מוצרים שממש אהבתי והולכים איתי ביום יום והיו כמה שלא התחברתי בכלל. נתחיל מסומק, רובכם יודעות שאני לא פריקיט של סמקים ונוטה לשתמש בהם מעט. הסמקים החדשים הרשימו אותי לטובה, האריזה שקופה פשוטה וכיפית, גוונים טבעים כמו שאני אוהבת טקסטורה נעימה וקטיפתית, ההדפס תלת מימדי של הסומק מאוד נעים לעין ממש כמו תכשיט שלא בא לך להרוס אותו. אני ממליצה בחום. מחיר סביר בהחלט 159.9 ש"ח אבל זה לפני כל הנחות. על היד אתם יכולים לראות העליון זה גוון
BRIDAL ROSE ותחתון BRIDAL VEIL.  

על המוצר הבא אין לי יותר מידי מה להגיד למרות שהוא החביב עליי בין כולם, ליפגלוס עם ריח מתקתק ועדין, לא דביק בכלל עם גוון עדין, מאוהבת במוצר הזה. דרך הגב ספוגית שלו גם מאוד עדינה וגמישה, הוא מחזיק מעמד המון זמן יחסית לגלוס ונותן הרגשה נפלאה לשפתיים.


עם השפתון החדש בלשון המעטה לא הסתדרתי בכלל, הגוונים פחות מדברים אליי אבל זה באמת עניין של טעם. פחות אהבתי את המרקם של השפתון, כל פעם שהנחתי אותו הייתה לי הרגשה של משחה, מאוד כבד מייבש לי את השפתיים לא מחזיק מעמד בכלל, ויורד מהשפתיים לא בצורה שווה. אז לצערי עם השפתון הזה דרכנו מתפצלות עלות 110 ש"ח לפני הנחות.


אחרון חביב הוא עפרון בגוון ירוק מטלי, סה"כ בסדרה ישנם תשע גוונים. עפרונות מאוד מאוד עמידים, אני יכולה להגיד לכם שהלכתי לשחות בברכה כהייתי מאופרת איתיו והוא לא זז מילימטר. למרות שהוא עמיד מאוד הוא גם ניתן לטישטוש בקלות יחסית בחצי דקה הראשונה מרגע שהנחתם אותו, לאחר מכן הוא פשוט מתקבעה על העפעף וניתן להסיר אותו רק עם מסיר איפור. הגוונים החדשים מאוד מרעננים וקיציים, בתור מישהי שהולכת הרבה עם עדשות מגע אני הנחתי אותו באזור הפנימי של העין לאורך כל היום ולא הייתה לי שום תגובה אלרגית. נראה אני הולכת להתחדש בעוד כמה גוונים השבוע. מחיר לפני הנחות 59.90 שח

1 comment:

  1. So they may have an employment contract for 2 or 3 years subsequent to the actual sale of the business.
    Of course, it spirals from there if you have 1099 income or use additional schedules, such
    as income from a business, like Schedule C. This can eventually lead them to the courts, which would spend
    them a lot more instead of just hiring a team of financial experts, professionals who would work
    hard to give them the business reports, analysis and assessments they
    need.

    my website: ft. lauderdale CPA firms

    ReplyDelete